Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak wilt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij op zoek gaan naar een passende oplossing.
Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, dit vinden wij erg jammer. We raden je aan om deze klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nycethings.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Wij nemen dan binnen 5 werkdagen contact met jou om deze klacht naar een ieders tevredenheid af te handelen.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.